11 July 2010

: : haziq dan youtube : :

hello blog,
yeay dah siap presentation!ringan skit pale otak.huhu
tapi ada lagi yg memberatkan pale otak ni iaitu haziq
dia sekarang dah pandai demand suh bukak youtube!
adoi nape la dia ni dah pandai demand pulak
bila aku depan laptop je dia kate B,C..maksudnye bukakkan die lagu ABC
ish..mencinye!!!
tolong!!!!

~adoi anakku~

ish padahal dia kan ade laptop mainan,nak jugak laptop aku ni.huhuhu..
ish macam2 la haziq ni.dah la tadi tumpahkan air dalam kete!
kadang2 rasa macam nak hempok je!tapi tak le buat..
emm kena sabar jaga anak!
sekian,




nota kaki:bila la haziq ni nak dengar kate

2 comments:

ღnFashyaღ said...

comel..comel..anak ko..jgn hempuk,henyak jek..hahaha

mrs adam said...

tu la jadi ibu ni byk sabar.kadang2 aku sendiri takut 'ter' apa2 aku aku yang aktif ni

Related Posts with Thumbnails

Photobook