XM

14 Julai 2010

: : versi merapu : tension : :

hello diary,
adoi sangat menyampah!
mencari usb hp tak jumpa.huhu.mane ni???macam mana nak letak gambar2 nasi beriani putrajaya,flea market Amcorp Mall dan I-City???
emm.....cari dari pagi tak jumpa.tak tahu di mana.kalau tak jumpa juga perlukah beli yang lain.huhu
ok jom kite cite pasal tension.
tension ni ada pelbagai jenis,lain2 orang lain2 tension.contoh:usb tak jumpa aku tension.tapi ada orang lain usb tak jumpa dia relax je tak tension pun.huhu
macam tu jugak hal2 lain.sendiri pikir la yek.
bagaimana tangani tension?
ada pelbagai cara,ni cara aku sebab tu aku tulis kat blog aku.huhu
*tidur
*lupakan
*jangan pikir
*mengadu[peti aduan:suami,mak dan adik2,atau twitter]
*main game
*shopping.opss window shopping
ok sekarang aku tension pasal usb tu.dah mengadu kat husband.dia kate'ayang relak2 dulu,nanti dah tenang cari semula' huh ayat sangat orang tua.kehkeh
emm....kalau tak jumpa sampai esok suh je dia beli lain.hahaha
*tak baik membazir*
macam mana ni?
emm..biarlah.semoga lepas ni jumpa.oh ya dulu kawan aku kate kalau tak jumpa barang baca surah Alam Nasrah..
jom cerita lagi,baru aku perasan blog aku ni tak de gambar makanan yang aku masak.haha
aku dah la malas masak,jarang masak.so gambar makanan pun xde.hehe
emm..semalam buat meehoon singapore.yes jadi!tapi tak snap gambar la.malu i.hehe
ok hari ni letak gambar haziq makan sardine roll yang aku buat
sardine roll antara makanan yang selalu aku buat
lain2 yang selalu buat(selalu mean lebih 3x)
^nasi goreng
^nasi tomato
^nasi ayam
^nasi beriani-perencah segera megi(macam masak megi je)
^mee goreng mamak(ke melayu ek)
^nasi lemak
^lauk-pauk:kari,sambal,sup,tomyam,msk merah
haha..dah la malas nak taip dan pikir ape yang selalu aku masak.saje je tulis dalam entry ni.nak tengok sendiri senarai masakan yang aku tahu.sebenarnye banyak yang tak tahu!huhu.tapi suamiku tak banyak komen.yang penting aku tahu masak kari.huhu
emmm..selalu aku tanya dia nak makan ape,then aku masak.tu la dia selalu mintak kari daa.seminggu sekali.sebulan 4 kali tau.so kira aku ni leh la wat kari pejam mata pun.huhu.
opss banyak pulak aku membebel.emm nanti2 aku nak senaraikan makanan yang aku masak tak jadi pulak.huhu

~tengok la gaya dia,geram tengok!~

sekian pembebelan saya yang tension usb hp hilang,salah letak kot :(


nota kaki:sape sembunyikan usb saye?

2 ulasan:

Sumijelly berkata...

waa.......jgn..jgn...
biarla x jumpa gmbr2 tu...
sgt marah kalu ko letak..
sbb kak sumi x dpt g I-CITY....waaa
hik3


Sumijelly.com

mrs adam berkata...

hahaha.lain kali kak sumi g la I-City lagi.pergi amik gambar pas tu balik.usb tak jumpa lagi.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook