23 July 2010

: : saya gembira! : :

hello diary,
hari jumaat penghulu segala hari
banyakkan amalan di hari jumaat,zikir hari jumaat ialah "Ya Allah"
oh saya gembira!
gembira sebab anak2 saya makan agak banyak akhir2 ni
yahuu..rasa seronok menjadi seorang ibu bila anak makan
anak2 saya dah la susah nak makan,haziq suka makan dengan saya,dia tak suka makan sorang2
tapi mama dia kan tengah diet,tak kan asyik nak teman dia makan je.huhu
sekarang haziq temankan mama dia berbuka pula!good boy
hazeera tak suka bubur,awal2 bagi bubur dia tak suka dan saya pun tak buat bubur
tapi saya lenyekkan nasi masa panas2 tu,letak sup ayam atau kuah sayur
dia makan dengan selera!adakah kerana masakan saya sedap.huhu
semalam makan lauk sayur lemak labu,dua-dua anak saya makan dengan selera!yeay!!!
apa yang saya nampak hazeera suka makan nasi lenyek ngan kuah,haziq suka makan bila hazeera makan.
so saya nak pastikan anak2 saya membesar dengan sihat!
anak2 saya tak montel..macam mana ek..emm..tak pe lah asal sihat dan membesar dengan sempurna
apa2 pun saya gembira bila anak2 saya makan!

~kat playground:haziq main,mama snap gambar,papa dukung hazeera~

sekian luahan hati seorang ibu yang gembira,



nota kaki:muka hazeera tu macam dah besar

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook