XM

30 Julai 2010

: : berangan dah besar : :

hello blog mama,
hari ni hari jumaat mama buat nasi ayam,
tapi saya lum makan nasi ayam tu lagi,
saya dah makan nasi ngan sup masa mama masak nasi ayam,
petang nanti mama suapkan saya nasi ayam,yahuuu..
hai...

~nama saya nurul hazeera~

sekarang saya dah besar..jadi seminggu sekali bolehlah saya merepek dalam entry mama sebab mama saya sekarng bz.nak tahu tak bz ape?bz main game!ade ke patut.hehe.suka hati mama la asal bila saya nak nenen mama bagi sudah.mama saya sekarang bz main game Sorority Life kat facebook tu.wah wah asyik main tu je 24jam.sampai tido pun dia mimpi2.ntah ape2 mama saya tu.ok jadi hari ni biar saya yang membebel kat entry blog mama saya ni sebab saya dah besar.saya dah besar sebab:
-saya suka makan nasi,tak suka bubur atau nestum.nasi lembek sedap tau.tapi nasi biasa pun saya makan tau
-saya suka biskut tiger atau oreo atau chipsmore atau ape2 la biskut yang abang saya makan tu,saya kurang gemar biskut baby yang mama bagi kat saya tu *tapi kalau mama dah bagi saya masukkan jugak dalam mulut.hehe.tapi abang saya baik,dia selalu bagi biskut dia kat saya sekeping dua*best2
-saya dah boleh follow ke mana2 mama pergi,mama g dapur saya ikut,g toilet pun saya ikut.tapi saya follow dengan meniarap la
-saya dah boleh jerit2..'ahhhh...'..'ahhhh...'..pas tu nanti mama lawan saya jerit2,saya lawan balik.last2 saya menang tau sebab mama cakap "ok mama kalah",terer kan saya?
-saya dah boleh kacau abang atau papa tido,saya 'pok' muka diorang.tapi saya pok perlahan je la
-saya dah pandai berdiri tepi sofa!(gambar di bawah),saya juga cuba berdiri tepi kerusi dan tepi dinding.tapi abang selalu kacau saya bila nak berdiri.sibukla abang ni.
-saya juga dah pandai main mainan..mainan abang adalah mainan saya juge...


~saya main laptop Ben 10 abang~


~tengok,kan betul saya dah besar*berangan~

gambar saya berdiri tu 22 julai,so masa tu saya 7 bulan setengah.yeah..saya nak berusaha berdiri lagi..oklah dah banyak saya membebel ni,mama nak main game ni saya kena stop typing.emm sekarang seminggu sekali mama bagi saya membebel kat entry dia.tapi lain2 hari tetap mama yang tulis entry sebab ni blog mama saye
sekian,
-hazeera-
(tapi signature mama tak leh buang la)


nota kaki:apa saya nak tulis kat nota kaki ni pulak?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook