XM

06 Julai 2010

: : akak ko dah kurus : :

dear blog,
"akak ko dah kurus" memetik kate2 adik2 aku di kampung bila diorang melihat aku hari tu
yahuuuu...*jgn over ok*
adik2 aku sekolah rendah lagi so diorang consider kanak2,dan kate2 kanak2 ni selalu betul.diorang tak hipokrit.lalalala.
hari ni mari kita lihat aksi haziq sepanjang kenduri,dia sibuk main je di rumah nendanya
dia bawa keluar bantal ulat dan bawa ke ruang tamu*sabar je lah

~haziq main dan main saje~

yang ni pulak gambar haziq potong kek,gambar mama dan anak2,dan aksi2 haziq...

~lepas potong kek,dia cepuh kek tu~

si hazeera pulak panas,bukak baju,masa potong jambul nangis,pas potong jambul senyap je,petang terus tido

~muka ada bedak2 bekas masa potong jambul~

yang ni gambar mama dan anak2,tengok gambar macam dah kurus.huhu

~jangan muntah je tuan2 dan puan2~

yang ni adalah gambar eksklusif bapa mithali,jaga anak.bini bz jd fotographer tak berbayar..


~buaikan jugak anak walaupun penat~

dan ini adalah aksi2 adik2 aku a.k.a makcik2 haziq,diorang rajin jaga anak2 aku..bagus2


~alizah dan fariha anak manja mak aku~

antara komen2 lain di kampung :
"comelnya mama hazeera" kate sarah
"kepala haziq macam botak(sikit sangat rambut)"kate nendanya*adakah  kena pergi yun nam hair care?*
"haziq kurus,ke dia makin tinggi"kate nendanya*adakah kerana mamanya malas masak?*

sekian cerita-ceriti saye,

nota kaki:lepas kenduri sesi mengemas dan meeting

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook