XM

07 Julai 2010

: : versi menyampah:manusia hipokrit : :

hello blog,
hari yang bangun awal,bila mama bangun semua anak2 bangun jugak
adoi ingatkan hari ni nak tulis pasal upm tapi meh aku lepas geram jap
semalam baca blog sorang ni,sian kena kutuk.tp maybe yang kutuk dia tu keanak-anakan dan jeles ngan dia
*ok abis cerita pasal tu*
sekarang cite pasal aku pulak
aku nyampah gila ngan sorang ni,nampak baik depan aku tapi belakang aku dia kutuk aku
hello..ko kalau nak kutuk aku pun agak2 la,jangan la cakap depan mak aku,mestilah aku tahu jugak nanti
yang aku menyampah tu DIA NAMPAK BAIK di depan aku
buek!!!sangat hipokrit.ko tak kenal aku sape lagi
hello ko boleh blah
jangan nak menyebok ngan hal dan hidup aku
aku tak nak tengok muka ko lagi
boleh blah la wei...aku TAK HERAN LANGSUNG ngan ko lah
b*duh!!!memang aku lebeh pandai dari die pun.huhu
ish dah banyak dah ni kutuk manusia hipokrit yang menyampahkan tu
huh now i have delete you from my life
for those yang terasa dia adalah yang aku kutuk tu
you are NOT WELCOME to my blog.hahaha
eiii memang menyampah la orang macam ni pura2 baik tapi BUSUK HATI*ok tamat tulisan kegeraman aku*
so cara aku nak hilangkan kegeraman/selesaikan masalah ni:
-buat entry lepas geram ni
-jangan fikir,biarlah orang nak kutuk kita yang dpt pahala.lagipun kita tak wat dosa yang dia nak kutuk2 tu
-blah kan orang tu dari hidup aku
-abaikan orang tu,delete dia!!!!!lalalalalala
-anggap je dia tak wujud dlm hidup aku

p/s:yang aku paling menyampah sebab dia tu hipokrit!!!!!!boleh blah la wei

sekian laporan kegeraman saye,



nota kaki:esok cerita pasal upm

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook