XM

22 Julai 2010

: :hari kedua : :

hello blog,
alhamdulillah semalam dah puasa..yahuuu..rasa biasa je macam anak dara dulu2 walaupun breastfeeding anak.maybe sebab sahur dengan sepinggan nasi yang banyak.huhu
jadi hari ni adalah hari kedua ganti puasa..emm....so jom sahur GCB,maka saya pun meng'sms' encik adam suh belikan GCB

~yummy~

dan bila encik adam balik saya tak de la tengok dulu GCB tu sebab hazeera dah suh baring tidurkan dia,husband kate jangan tersalah amik sebab ada dua burger McD,satu GCB saya satu burger dia*tak tahu burger ape*saya pun tidur dengan kunci jam kul 5,tiba2 jam berbunyi saya pun bangun dan terus mencapai GCB makan..emmm..tak sedap!tak sedap pun makan je la..eh tengok burger encik adam,eh eh burger sotong dua tingkat la..wah macam sedap je,macam mana encik adam tahu ade burger sotong dua tingkat ni kat McD ni?setahu saya GCB je yang terbaru kat McD sekarang.wah wah..nak kena amikgambar nak tunjuk kat blog ni..ok ok nak snap ni..eh tiba2 alarm clock saya berbunyi..adoi snozz dua kali..dan...
la...saya mimpi rupanya!saya lum makan GCB lagi.bangun2..
ok ni cerita real yang atas tu mimpi ok!huhu
emmm...sedap ok GCB tu!kalau berada kat McD maybe nak order lagi satuuu..huhu,dan encik adam punya burger adalah McChicken sahaja bukanlah burger sotong dua tingkat macam dalam mimpi tu.huhu.ntah ape2 la saya ni mimpi burger sotong dua tingkat.haha...
emm..sekarang dah rasa mood puasa,sebab berpuasa.so kenalah revise semula perkara2 yang sunat dan makhruh semasa berpuasa.juga cara membayar fidyah dll.ilmu ada kalau tak amalkan tak ingat jadinya..so cari2 la maklumat ye saya!
hari letak gambar hazeera pulak...


~geram tengok anak mama ni~

sekian cerita mimpi saya,



nota kaki:banyakkan amalan di bulan puasa.*bulan depan

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook