26 July 2010

: : hobi : :

hello blog,
emm selamat pagi isnin!
semoga menjadi permulaan minggu yang baik
hobi?apakah maksud hobi?
kalau ikut saya:hobi adalah perkara yang kita suka buat semasa waktu lapang
emm..apakah hobi anda?
hobi saya ialah....mengumpul majalah!
ye!mengumpul majalah sejak kecik hingga sekarang
-sekolah rendah-kumpul majalah kuntum dan dewan pelajar
-sekolah menengah-kumpul majalah mangga,remaja
-matrikulasi-kumpul majalah dara.com,nur,anis
-universiti-kumpul dara.com,nur,anis,cleo...alamak dah tak ingat la majalah ape lagi.tapi semua tu ada lagi kat umah mak
-nak kawen-kumpul majalah pengantin
-dah ada anak-kumpul majalah pa&ma
yeah!!pa&ma august dah keluar.yahuuu..saya suka bila beli majalah baru setiap bulan.
selain mengumpul majalah,hobi lain saya*sekarang:
-main game internet
-window shopping
-shopping
-bawa anak berjalan
-ngadap internet
-mengemas
-berangan
owh kenapakah hobiku tak de produktif seperti memasak?menjahit atau menanam pokok bunga?adoi
huhuhu..emm hari ni nak letak gambar hazeera demam,gambar masa demam,sekarang dah baik..
hazeera muka demam,haziq seperti biasa main kuda kat klinik tu*buat macam rumah sendiri


~muka papa yang penat~

walau apa pun hobi anda,pastikan anda dah siapkan perkara wajib dulu.contoh:dah solat before surf internet.
emm alangkah bagus jika mempunyai hobi yang berfaedah.
sekian penaipan saya untuk hari ni,terima kasih*ceh skema gile

 


nota kaki:hari ni 26 julai=14 syaaban

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook