12 July 2010

: : gula-gula : :

hai blog,
cuaca yang muram di luar,mana sang matahari tidak memunculkan diri
*dush>>>ayat sastera konon*
ingat nak cite pasal nasi beriani putrajaya,tapi tangan ni malas nak pasang usb hp.huhu.lain kali la aku cite pasal nasi beriani gam putrajaya tepi highway tu.
GULA-GULA:apesal la haziq ni suka sangat gula2???aku tengah fikir ada tak gula2 bervitamin?vitamin tablet haziq tak suka.dia suka gula2.gula-gula.dia boleh bezakan gula2 dan vitamin tablet ok!huhu.
adoi kemungkinan lepas ni aku akan membungkus vitamin pakai plastik gula-gula recycle untuk kebaikan haziq jugak!emm tapi rasanya papa dia la ni ajar makan gula2!tengok ni dapat lolipop besar lagi.3 hari makan.haha.


~lokasi:klia,tarikh:27 April 2010~

hazeera masih demam tapi dah kurang,haziq masih nakal.nak tegok youtube jek!dah la pandai cakap 'tak nak' kalau aku bukak lagu yang dia tak nak dengar.contoh:aku bukak lagu alif baa taa.dia kate 'tak nak'ish budak ni.dah la tu kadang2 kalau nak susu dia kate 'anmum,anmum' bukan kate nak susu.ish2.semalam beli susu kat giant,nmpk je susu dia kate 'anmum,anmum'.haziq  haziq..



nota kaki:mama kena ajar haziq 'gula-gula tak bagus untuk gigi'

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook