05 July 2010

: : kenduri potong jambul hazeera : :

hai blog,
haziq yang nakal mengganggu mama membuat kerja sehingga lambat wat entry,
hazeera pulak tidur sekejap je,pas tu bangun.adoi*sila jangan mengeluh*
jumaat lepas kenduri-semua-dalam-satu
hazeera potong jambul,tapi sepanjang acara potong jambul tu dia nangis kuat2
*sayang rambutnya kena potong kot*huhu
masa haziq potong jambul dia nangis masa awal2 je,ni hazeera nangis terus tak berenti
sabar je lah
hari ni letak gamabar orang2 kuat(orag rewang),esok baru letak gambar akzi haziq dan hazeera

~mak aku yang slim~


~orang-orang rewang~


~rewang*sape tak tahu rewang*~


~abis majlis terus je orang2 rewang basuh pinggan~

aku tak de wat keje pun,jaga anak je.huhu.
kalau kat johor panggil rewang,kalau kat negeri lain tak tahulah ek
rewang=gotong-royong buat kerja dan persiapan kenduri
(betul ke definisi aku ni)-lebih kurang la .huhu
sekian laporan acara,


nota kaki:kenduri di kampung meriah

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook