13 July 2010

: : hazeera macam india?? : :

hello blog,
mama asyik je cerita pasal haziq
yela hazeera tak banyak sangat cerita.kecik lagi katekan
emm..hari tu ada anak jiran (umur dalam7-8 tahun) kate 'muka dia macam india la' sambil menunjuk ke arah hazeera.huhuhu.
aku dengar nak tergelak pun ade.ayoyo mak melayu asli(+ jawa),macam mana anak boleh jadi india daa..
emm biarlah tu pandangan anak jiran tu la,mybe dia tengok hazeera muka tak macam melayu asli kot.hahaha.agak lawak di situ
hazeera demam sangat susah nak bagi ubat.tak kira la pakai sudu atau picagari.sama je susah!
adoi mama siap kena gaduh2 ngan die nak bg makan ubat!rasa dulu haziq tak de la tu sekali.lain padang lain belalang*betulke peribahasa ku ini*
hazeera sekarang:
*dah pandai marah kalau haziq nak menyebok kat riba mama masa dia bf-dulu kecik2 dia tak tahu,diam je,sekarang pandai marah
*pandai main sendiri,pas tu datang kat B mama nak bf,pandai tarik sendiri .huhu
*tak suka makanan bayi,suka makanan org dewasa.kalau nmpk abg atau mama makan tengok je macam nak mintak,bila suap nestum dia tak nak.dia nak ape yang kita makan.ayoyo
*sangat memahami,kalau mama nak solat atau nak sapu kejap dan dia tengah nangis dalam buai,tapi pas mama cakap ngan dia(mama cakap seolah2 dia faham bahasa),nnt dia diam(tunggu mama siap keje)lepas je mama siap keje terus sambung nangis.adoi
--->ok mari kita lihat gambar hazeera pulak...

~masa ni baru pandai meniarap~


~kat kampung,main brooth mak ngah~


~yeay saya dapat ABC abang~

ape2 la hazeera..yang penting anak mama membesar dengan sihat.tak sabar nak tunggu dia pandai jalan.nnt main lari2 ngan abang dia.emm...so sweet...syukur..ada anak dua..dua orang pengarang jantungku..huhu..
sekian cerita pasal anak saya,



nota kaki:anak perempuan macam senang jaga je...

2 comments:

etomyam said...

wow cutenya hazeera dah suka baca ABC tu, lepas ni mesti suka blog jugak tu hehehe

mrs adam said...

kalau dia suke blog ok,jgn dia berfacebook sudah.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook