28 July 2010

: : Bakinglover.com cupcakes : :

hello blog,
hari ni hari rabu 28 julai 2010.aceceh tibe2 bgtau tarikh

~tempah dari bakinglover.com ~

haziq panggil cupcake ni aiskrim,edible tu gambar dia pun dia buat dek je,yang penting dia suka makan cupcake tu.emm sedap!
umur setahun tempah cupcake,2 tahun pun cupcake jugak.huhu
ingat nak suh dia bergambar dengan cupcake besday dia ni,tapi...


~tido la pulak~

satu cupcake tu dia makan,pas makan je terus tido,pas tu suruh dia bagi sendiri anak2 jiran.hehe.emm masa aku tengah wat entry ni dia nampak gambar 'aiskrim' dia ni,terus g bukak peti ais cari ada lagi ke cupcake tu.adoi nak mana ada lagi cupcake tu.huhu
disebabkan haziq tido nak bergambar ngan cupcake dia,so kita amik...

 
      ~hazeera comel bergambar ngan cupcake abang~

begitula cerita cupcake haziq,emm...nanti 3 tahun haziq dah faham baru wat besday party.baru best bila buat anak dah faham(alasan!)
sekian,



nota kaki:mak ude,bila nak kurier hadiah haziq?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook