XM

25 Julai 2010

: : rahsia suami isteri : :

hello blog,
hari ahad yang normal,
tadi husband cari Taman Pendidikan Bukit Gasing tak jumpa
sekarang saya dah tengok map,dah tahu
tapi saya tak suke sangat g tempat2 hutan tu,shopping complex lagi best.huhu
emm hari ni terasa nak tulis pasal motivasi perkahwinan.aceceh*macam motivator pulak.huhu
emm...ok rahsia suami isteri adalah rahsia !rahsia rumahtangga yang perlu di jaga oleh suami isteri.
rahsia maksudnya rahsia.tiada siapa boleh tahu kecuali suami dan isteri tersebut
itu je isi penting saya nak sampaikan dalam entry ini.sekadar sedikit peringatan kepada saya dan sesiapa sahaja.*manusia mudah lupa
ok jom cite pasal saya pulak.alamak macam mana ni saya tengah gile skrg,gila main game!huhu
semalam tido lambat sebab renovate farmville.*ade ke patut
adoi!tapi tak tahu kenapa mood main game facebook ini datang tiba2!datang mencurah2 pulak tu!haha
ntah apa2..bukan farmville sahaja,saya jugak main baking lover,cafe world dan treasure island*banyak ok
emm tak kisahlah asal saya tak ganggu orang lain,husband tak kisah.sudah.*anak2 kisah sebab mama asik layan pc tak tengok diorang*padahal saya tengok(read:take care).cuma 2 in 1 action.hehehe.
emm tadi tengok gambar ni,baru perasan gambar ni haziq baru ada dua gigi.
sekarang dah penuh dah gigi anak mama.
tengoklah dia..

~kenangan masa anak sorang.huhu~

emm tadi macam ade idea nak tulis ape,tapi sekarang sudah hilang daa..emm nanti2 la yek..
sekian,


nota kaki:mode ngantuk

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook