XM

31 Julai 2010

: : Loreal Paris-Total Repair 5 : :

hello blog,
hari sabtu..yeay mari berkelah..
tapi cerita berkelah lain kali sebab seperti biasa gambar lum masuk acer ni
jom cerita pasal syampu...
mula-mula pakai ni...

~sunsilk oren~

ok la kot pakai tu,tapi lepas tu terbau rambut kawan aku wangi,aku tanya dia pakai syampu ape,dia kate dove,so lepas abis sunsilk oren tu marilah bertukar kepada...


~dove biru~

ok la pakai dove ni.wangi!suami pun suka.opss.kemudian tengok rambut macam banyak gugur la pulak..so bertukar kepada dove hair fall therapy pulak(selepas dove biru abis ok)

~dove hair fall therapy~

emm..pakai ni ok la jugak(ish aku ni x reti judge ok ke tak la!)semua pun bantai ok je.huhu.asal rambut aku nampak ok aku cakap ok la.tanya husband pun dia kate ok.tapi macam tak berkesan je.masih ade rambut gugur...so...disebabkan aku terpengaruh iklan..maka....


~yeay!sekarang nak pakai ni~

yeay!rasa best selepas membeli barang yang ada dalam iklan!haha.ntah ape2*sengal.opss tapi lum pakai lagi sebab dove hair fall control lum abis.lagi 2-3 kali pakai kot.yahuuu....ade syampu baru.eheh.*tibe2 tunjuk-menunjuk di blog ini.
**blog aku suka hati aku**lalalalala
sekian laporan,



nota kaki : terima kasih sayang encik adam

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook