31 August 2012

Red Bull on the road

hello blog,
selamat hari merdeka!
owh hari ni mahu letak gambar
yang encik adam snap on the road
rajen plak dia snap2
so daku amik la gambar dia ni masuk blog.haha
ni ha gambar air tin redbull besar.haha

red bull giant

2 kali jumpa air ni di jlnraya di waktu berlainan dan jln yg lain jugak


agak2 dalam dia kosong atau ada air ek?

ni plak gambar lain yang encik adam snap
eh ni heli ke kpl terbang?haha

owh daku mmg suka letak gambar
tapi malas nak taip pepanjang
bebel pepanjang bole pulak ek
terima kasih la kat encik adam sebab slalu dengar celoteh mulut kepoh ini
haha.
eh aku rasa hazeera pon becok la.huhu,


http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 comments:

#ciksuzlin said...

Datang sini dari segmen Blogger Aktif #2 : Ogos hingga Disember 2012 Kak Mia!

Salam Perkenalan

http://suzlinazreena.blogspot.com/

(^_____________^)

mrs adam said...

hai #ciksuzlin,

salam kenal.saya lawat blog awak jugak ye

Maria Menado~ said...

wah awesome.... mana lah boleh jumpa. kite tak pernah jumpa kete2 macam tu.. hehe.~

mrs adam said...

Maria Menado,
tu la kan,saya pon tak penah terserempak kete ni,husband la jumpa tu dia snap gambar*ala2 jakun.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook