23 August 2012

Keseronokan bermain bunga api dan mercun

hello blog,
entry letak gambar je la
gambar anak2 main bunga api
sempat snap skit je
eh anak2 aku main bunga api n mercun bawang je la
owh laki ku jugak main mercun
*sabo je la kan
eh main bunga api ni best masa akhir2 puasa dan malam raya
bila dah raya kedua tak rasa sebest main malam raya kan
dan raya ke5(hari ni) bunga api anak2 ku lum abis daa
dah bapaknya beli sekotak,pak udenya beli jugak
tu la jadi byk tu.huhu

ni main masa seminggu b4 raya
*mak ndak n mak su nya yang belikan bunga api



ni main mercun bawang balik terawih
*daku yang belikan



ha pak ude bawa seplastik mercun+bunga api

encik adam beli setotak bunga api n sekotak mercun das je

hazeera n haziq dari belakang

haziq main bunga api


owh daku sebenarnya takut bunyi2 mercun tu
terasa macam bahaya je kan
tapi demi anak2 g jugak keluar nak rakam video n tangkap gambar
dan mulut tak abis2 membebel 'hati2' dan melatah.haha
hamboi2 mercun bawang je aku beli 8 kotak,mak aku beli 12 kotak
jumlahnya 20 kotak haziq n hazeera kerjakan
tapi kotak mercun bawang tu kecik je kan
tu lum campur yang mok su n mak ndaknya belikan.
adoi bakar duit.huhu


 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

mummY daniSha said...

huuuu...main bunga api malam2 be4 raya..after raya dah sebok beraya sampai malam hehee

mrs adam said...

a'ah kan after raya beraya smpi mlm xsempat main bunga api.hihi

Related Posts with Thumbnails

Photobook