11 August 2012

Playgroud free @ Giant Shah Alam

hello blog,
lepas main2 di taman tasik shah alam
hari pon magrib
mahu solat di masjid shah alam
tapi sangat penuh orang
ada ceramah kot
so cancel solat magrib di masjid
pak ngah n mak ngah mahu solat di giant shah alam je
dorang solat
haziq n hazeera main ler
aterr mamanya cuti kan

haziq tgh naik tangga

hazeera main kat tepi2 je

nak naik jugak tu

tinggi la jugak

mcd ada

subway ada,TCRS pon ada

hazeera pandu kapal terbang nmpk


dua plak nak naik


tgk muka haziq beria


tgk kat giant shah alam ni
byk gak tempat2 makan best
tapi kitorang tak makan sini
mak ngah mahu makan tempat lain,


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invitehttp://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

mummY daniSha said...

x pena mkn subway lg..kt mlk x ada hee

mrs adam said...

owh ye ke subway pun tak de kat melaka?ingatkan manhattan je xde,rupanya subway pun tak de.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook