04 August 2012

Singgah Carrefour pulak

hello blog,
dari nilai 3 ingat nak terus balik je
ingat nak drive thru mcd pas tu balik
tapi tetibe encik adam ajak singgah carefour puchong lak
so nak g carefour tak jadi la mcd
esok2 je la
sekali tengok esoknya adik aku blanja mcd.harhar
alhamdulillah rezeki

beli barang dapur skit,adik aku nak dtg
tapi dia datang dia beli lauk jugak nak masak kat umah aku lak
dah penuh peti ais kan.huhu

encik adam nak order kuew teow goreg kegemaran dia
dia suka yang penang favourites ni jugak
yang lain2 tak masuk tekak dia

sambil tgu snap gambar jap

kete pon dijual di carefour ye

duk diam2 anak2

encik adam diluar smoking
*jom semua doakan laki i berenti merokok!


sekian,
 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

mummY daniSha said...

hheehe..insyaallah..bulan2 pose ni doa byk2...

mrs adam said...

tu la kan.bile membebel mcm nak jadi gaduh,nak selmat doa je la...doa senjata mukmin!amin

Related Posts with Thumbnails

Photobook