14 August 2012

Dating yang disponsor @ IOI Mall Puchong

hello blog,
lepas potong rambut
mahu pergi ioi
ioi je tempat yang terdekat dan agak selamat
untuk perempuan berkahwin keluar dengan anak2.haha
ye la aku dan adik aku keluar ngan anak2 aku
harusla suami masing2 bekerja
isteri berjimba di ioi
tak la berjimba sangat sebab bawa anak2 kan

naik kuda jap

nmpk tak muka ku

hazeera

dorang berdua

booth gaun kanak2 di tepi kuda
*mahal,tak berbaloi.harga mcm branded tapi bukan branded pon.huhu

mak ngah tunggu kat luar

eh aku amik gambar guna yang tak de orang

round ke2 haziq nak duduk kat kusi je

haziq kat kerusi

naik atas melawat daiso

harusla dorang tak bole masuk daiso.serabut.tgu luar sudah.huhu

sambil tunggu sambil main belon TGIF

pas tu haziq nak belon ni jugak.*mana boleh

haziq bersama belon

hazeera sibuk tengok haziq kan


owh dating yang ditaja oleh mak ngah
sekian bebelan
 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

Saya baru 2 kali pergi IOI puchong tu walaupun dah 8 thn duk KL..ehe

mrs adam said...

ioi puchong org puchong je kot suke pergi sbb dekat.haha.

Related Posts with Thumbnails

Photobook