10 August 2012

Taman Tasik Shah Alam

hello blog,
ok lepas kita tengok ikan jom g taman tasik shah alam
taman tasik shah alam ni sebelah kedai ikan tu la
dulu2 pergi masa haziq kecik
hazeera dlm perut
tu pon perut lom nmpk lagi
kali ni pergi haziq dan hazeera dah besar
dah boleh main kat playground

warna-warna ceria nippon?

suka la tu haziq tgk meriah

kawasan sekitar

mak ngah yang rajin layan zeera
*almaklum la mak ngah jugak yang sambut zeera lahir tau
ni kira cikgu cum bidan terjun la.haha

ha kan dah kate mak ngah layan zeera

nmpk tak pak ngah(baju biru) tgh kejar haziq(baju belang)

hazeera 

tasik dari jauh

saujana mata memandang
*eh betul ke ayat aku ni.haha

pak ngah pon teringin nak main.hakhak


sekian bebelan,

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

mummY daniSha said...

tempat lepak papa n danisha time mama exam hehe

mrs adam said...

wah best la danisha main2 kat playground sambil tgu mama dia exam.haziq n hazeera lepak kedai mamak atau tdo dlm kete kalau mama diorang exam.hihi

Related Posts with Thumbnails

Photobook