02 August 2012

Dataran Pahlawan Melaka Megamall

hello blog,
eh dulu2 kan masa skola rendah dataran pahlawan melaka ni lain
bukan mall
tapi gerai2 je,
kalau tak silap aku la
tapi sekarang dah tukar jadi megamall.huhu

nmpk hatten hotel.hotel baru kot sbb dalam agoda tak de pon

depan dataran pahlawan melaka ni mahkota parade
*mahkota parade ni la slalu pergi,dolu2 jusco besar lum ada,megamall pon lum ada kann

haruslah byk masa snap gambar

alkisah nak tahu kenapa aku byk masa nak snap2 gambar ni
dan kenapa plak g sini
sebenarnya utk lepak2 saje
sementara menunggu encik adam solat jumaat
harusla aku bosan kalau tgu dalam kete kan
so aku cadangkan aku ngan zeera masuk sini
haziq ikut papa solat
sbb aku tak sanggup mampu nak jaga dua2 dalam sebuah shopping mall yang besar ittew

ok ni first time g sini tau*jakun.hukhuk

hazeera makan gula2 semalam
*harusla semalam tak abis sbb gula2 bentuk strawberi ni agak besar,so simpan dalam bekas
hari nileh makan*jumat dan tak membaziqr di situ.huhu

emm baru..

elianto kan tu

hooyeh ada kete ni.eh apekah nama betul keta ni harusla aku tak tahu.adoi

hazeera suka

jom round2

snap lagi*eh gambar2 zeera naik keta ni kan aku tak tunjuk kat haziq,sebab takut dia jeles dan merengek mntak bawa naik kete ni la plak.eh nak naik kete ni kena g ikano la plak kalau kat puchong ni.eh nape kat ioi  or alamanda tak de ek.hurmm

hooyeh nak dekat kul 2,papa dah siap

hazeera merajuk 

eleh skit2 merajuk,padahal aku marah sebab dia nak main dekat escalator tu

owh lupa plak nak cite
haruslah aku suka melepak kat sini
dapat cuci2 mata
alkisah dapat gak beli cosmoderm kat guardian sini
sebab cosmoderm vit e yang aku nak tak de kat guardian puchong prima dan ioi jugak
selamat ada kat sini.dan byk plak tu cosmoderm kat sini
eh pas tu terjumpa tshirt murah di FOS,pas tu menyesal beli satu je
pastut beli terus 3.adoi
 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

zailamohamad said...

haritu pon g Melaka singgah juga sini tp kalau g time cuti sekolah memang ramai orang..huhuhu

mrs adam said...

owh yeke.saya g masa ni jumaat pagi/tengahari.baru nak start cuti skola.so tak la ramai org sgt.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook