07 August 2012

Puzzle dan mentos

hello blog,
entry letak gambar random

kek lapis dari sarawak

kad mothers day dari haziq

puzzle mickey utk zeera

puzzle cars utk haziq

alkisah puzzle dan mentos
pak ngah dorang belikan
eh haziq dulu2 tak nak mengaku ada pak ngah
yela tetibe je utk ahli keluarga baru
tapi sejak adik aku n lakinya dtg umah aku
haziq dah boleh terima pak ngahnya
siap suruh pak ngahnya belikan mentos
yela maknya mana nak belikan dia gula2 kan
ade  ke dia mintak adik ipar aku.huhu
dan puzzle tu adik aku ngan laki dia belikan
dia harapan haziq n hazeera khayal main puzzle
tak le kacau dorang
tapi tak de nya,haziq suruh pak ngahnya buatkan puzzle ni adalah
dah berpeluh adik ipar aku kena buat
byk gk puzzle ni
kalau aku buat mesti ajak encik adam tolong.huhu,


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 comments:

Cik Cyida said...

kek tu nampak sedap :D

mrs adam said...

kek tu nmpk sedap dan memang sedap.warna pon menarik kan.hee

AnneRaini said...

baru semalam mkn kek lapis sarawak..alahai sedapnye..

mrs adam said...

sedap kan kek lapis sarawak.lagi best sbb free.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook