XM

27 Ogos 2012

Gambar Raya 2012 Satu Family

hello blog,
entry letak gambar raya 2012
satu family tanpa adik kedua dan suaminya
di beraya di rumah mertuanya iaitu 2.8km dari umah mak aku.haha
pesanan haziq untuk adik kedua aku:mak ngah jangan lupa ye tahun depan turn PT3
harap2 dia baca la entry ni.haha

ni pakai hp cap ayam aku
encik adam yang snap,so dia tiada dalam gambar

gambar di snap oleh adik ipar ketiga*pak ude haziq dan hazeera
so dia tiada dalam gambar

ni encik adam snap pakai kamera hp htc

ni self auto pakai kamera hp je
yang tiada dalam gambar:arwah abah,mak ngah,pak ngah dan baby haura
*baby haura tgh tdo


alkisah kamera mak ngah beraya di PT2
kamera haziq tak boleh self timer plak,tak tahu la nape,kamera lama kot.huhu
kamera pak ude lupa bawak,dia bawa charger je.haha
pak teh(adik aku) ajak beli kamera b4 raya tapi aku tak bagi beli
sebab tak de diskaun kan
dan akhirnya snap je la pakai hp.huhu
jadi la..buat kenang-kenangan kan


 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 ulasan:

mummY daniSha berkata...

x kisahla kan asal ada gambar kenangan.taun ni gambar byk x dela huuu sebab snap guna cam kakak...lupe nak amek dr dia hee

mrs adam berkata...

xpe2,nanti jumpa kakak awak amik la gambar raya tu,saya lps bergambar terus bluetooth dari adik ipar,tak nak lupa punya pasal.hee

mama aryan berkata...

seronok dapat bergambar ramai2 masa raya..meriah je rasa

mrs adam berkata...

a'ah kan,rasa meriah je,tapi tahun ni family saya kurang satu,adik beraya di rumah mertua.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook