18 August 2012

20 by Rizalman @ Tesco

hello blog,
hohoi
gambar ni amik masa kat tesco nilai
otw balik raya singgah tesco nilai nak beli lauk
eh daku balik raya selasa hari tu
gile cepat.haha.haziq n hazeera pin cuti awal
mama bagi cuti.lalalalalala
adik aku g beli lauk,aku g amik gambar2 baju raya meletops rizalman ni ha
sesaje amik gambar je
nak beli tak mampu.haha
eh kalau mampu pon tak beli kot,sebab badan tak kurus tak cantik nak pakai!haha
b4 this dah tengok kat tesco puchong,tapi tak amik gambar
owh tunjuk kat encik suami,dia kate model yang pakai tu kurus
so kalau beli tak guna pakai kalau badan tak slim.hakhak
eh lepas tu baju yang lawa2
polka dot semua dah tak de
yang ada ni je la (gambar2 kat bawah)
owh lepas tu harga ada yang dah jadi 200,harga asal 250

pink,biru

merah,hitam

pink


pink,biru

hitam

gambar last

owh menci mahu pilih baju raya kalau badan gemuks
adoi
sekian perletakkan gambar oleh saya,




 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook