13 August 2012

Salun Rambut @ Puchong Prima

hello blog,
ahad keluar ngan pak ngah n mak ngah
isnin keluar ngan mak ngah je plak
harus la keluar mak ngah cuti kan
mak ngah mahu potong rambut
dia ajak mama haziq n hazeera temankan
potong rambut di salun kat puchong prima
mama pon tak potong kat sini
sebab macam mahal je
mama potong rambut kat salun cina yang lebih murahh.huhu
mak ngah potong rambut ,mama mengisi waktu dengan mengambil gambar

hazeera

haziq

haziq tgh tengok mak ngah kat dalam

ha ni la dia pusat rawatan rambut dan wajah @ puchong prima

boleh buat facial
pedicure menicure
make up dll la pon ada kot
tapi mama mana penah buat facial kat sini
sebab mama buat facial pakai kupon.huhu,

 

http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

7 comments:

mummY daniSha said...

danisha lgsg x nak ptg kedai huuu...nak papa jugak ptg

mrs adam said...

bagus la mcm danisha tau.jimat duit.anak2 saya plak nak potong kedai jugak,xnak mama dia potong.huhu

Aishah Salun said...

Salam, saya ada menyediakan dandanan rambut, make-up dan manicure & pedicure di rumah di Kota Damansara. Harga untuk cut, wash & blow RM15. Colour/ Inai RM30-RM88. Perming/ Rebonding RM88-RM128. Scalp/ Hair treatment RM38. Make-up (day)RM 50. Manicure & pedicure RM45. Sekiranya berminat bolehlah call Zura 012-208 4048 atau layari myhomesalon.blogspot.com. Terima kasih tuan rumah.

mrs adam said...

Aishah Salun,
wah menarik tu.tapi jauh dari puchong.huhu
gud luck!

Shamza 4866 said...

Saya prnh gunting cni..ktnye muslimah..tup2 ms kakak ipar saya gunting nmpk dr luar..bleh tuan punya kedai kt cermin tu org luar xnmpk org dlm..cian kakak ipar punya la jg aurat tp dipersiakan tuan punya kedai...sedeh

Shamza 4866 said...

Saya prnh gunting cni..ktnye muslimah..tup2 ms kakak ipar saya gunting nmpk dr luar..bleh tuan punya kedai kt cermin tu org luar xnmpk org dlm..cian kakak ipar punya la jg aurat tp dipersiakan tuan punya kedai...sedeh

mrs adam said...

shamza,
owh ye ke,saya pun tak perasan.hihi
dah lama tak g puchong sejak pindah ni.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook