XM

03 Ogos 2012

Tudung Saji untuk mak

hello blog,
la pulak g melaka
tak kan tak belikan mak aku ape2
owh ada 1 mak je,no mak mertua,so beli satu sudah.huhu
ape nak beli pon tak tahu
sebab mak aku bukan suka belacan or cencaluk kan
so belikan dodol n tudung saji la
tudung saji umah mak aku yang kecik dan plastik
jom kita beli jenis rotan,eh rotan ke mengkuang ek
owh yang mak aku punya ni dari rotan
yang kat umah aku dulu dari mengkuang
sebenarnya aku tak brape suka dari mengkuang tu,aku lebih suka yang plastik
aku ty encik adam nape dia beli yang mengkuang dia kate klasik skit,ntah ape2
so skrg no tudung saji mengkuang kat umah aku sebab haziq dan rosakkan
yang ada hanya tudung saji rotan  di rumah mak aku.hakhak
haha,tapi beli di kedai tepi jalan nak masuk highway.huhu
bukan beli kat bandar melaka

berenti je la kedai ape yang ada

amik yang ni la

ni untuk tampi beras ke?ada kegunaan lain jugak kot

owh beli berdua je
*sampai orang kedai tu tanya berdua je ke
**ada mcm pengantin baru ke makcik?ada anak2 dalam kete tu ha.huhu

hazeera tdo,hazeera tgh merajuk sbb papa tak bagi keluar ikut beli tudung saji.huhu

singgah r&r seremban lagi.encik adam tdo jap


ok jom balik
tapi b4 balik singgah nilai 3 la plak.huhu

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

8 ulasan:

AnneRaini berkata...

cantik gak tudung saji tu..bape ringgit?

mrs adam berkata...

dia tulis harganya Rm28 tapi mak cik tu kurangkan ke RM25.boleh la cantik,warna ceria.hee

nor berkata...

Kat mane ade jual tudung saji tu..melaka area mane ade jual

mrs adam berkata...

nor,
saya beli kat jalan nak masuk highway,exit tol simpang 4
ada byk rasanya kat teapi2 highway tu

Unknown berkata...

Salam Maam....where I can find tudung saji...hand crafted....may i have an proper address...may be this Saturday i will come to visit your shop insya-Allah

mrs adam berkata...

Salam Mehedi Hassan,
sorry i dont have the proper address for this tudung saji shop.

Tanpa Nama berkata...

hai, nak tnya gerai yang menjual tudung saji tampi beras tu kat area mana eh? kalau boleh tahu area mana yg ade jual tampi beras kat shah alam dan klang ya?

mrs adam berkata...

Anonymous,
tak pasti pulak kalau klang or shah alam ada jual kat mana,saya selalu nmpk kat tepi highway je...

Related Posts with Thumbnails

Photobook