03 August 2012

Singgah Nilai 3

hello blog,
jalan2 di highway mahu balik puchong
nmpk singboard nilai 3
ajak encik adam singgah
gedik je kan
last2 encik adam ikut jugak
sebab dia nak singgah workshop skali
ceh mcm tak de workshop kat puchong je kan.huhu
jom snap gambar nilai 3 dari dalam kete je

nilai 3 glamer tempat nak beli brg2 keje kawen

skrg dah ada kedai makan.dolu2 tak de

carpet2.mari mari*eh tetibe jadi penjual karpet di blog sendiri.huhu

ha tengok g snap naeem carpet lagi

kedai kain

kedai baju.tak minat.huhu

ni la workshopnya

tengok2 tudung
ingat nak beli tapi macam sama je harga kat puchong tu
so tak jadi beli
tapi otw dari nilai 3 ke puchong rasa menyesal tak beli
gedik je kan
tapi kan esoknya adik aku blanja tudung!
hooyeh tak menyesal da.hakhak

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

mummY daniSha said...

sy rasa x la murah sgt nilai 3 tu..ye x?hehe

mrs adam said...

tahu xpe,tak la murah sgt.cuma byk kedai je.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook