XM

30 Ogos 2012

Homemade:Burger dan Kek

hello blog,
hohoi jom sambung cite
eh nak tahu tak dulu2 aku update blog ikut suka aku
mana yang best aku citer dulu
pas tu skrg sudah tukar
aku update ikut turutan
tapi kan,ikut turutan dan lambat.haha
contohnya skrg dah 30ogos,baru nak cite kisah bulan jun
ah tak kira,nak buat mcm tu jugak.huhu
sebab aku tak suka cite kisah2 aku ni cecepat sgt kat alam maya
so mmg sengaja didelay.huhu
tak kisah la kan,masing2 ada cara sendiri update blog
lagipon aku buat blog saje sebagai catatan aku je
tuk rujukan masa depan.rujukan bila dah tua kan.haha kot2 dah lupa ingatan.haha
so meh cite kisah bulan jun cuti skola hari tu
iaitu aktiviti adik aku
aku bei je brg2 nak wat burger tu
adik aku no6(tingkatan 2) dan no7(darjah 6) yang buat
rajen kan diorang.haha,padahal kena buli ngan akak2nya.haha
jom layan gambar


burger in progress

rasanya diorang buat 9 biji burger,sempat snap 7 je
(eh apakah penjodoh bilangan bagi burger?betul ke biji?huhu)

hazeera bz sikatkan bear

hari lain adik ke2 aku buat kek coklat lak


aku rasa aktiviti di rumah mak aku hanyalah mkn ,mkn dan mkn
mana taknya gemuk!adoi
aku rasalah aku gemuk sebab mkn byk kat umah mak aku+mkn noriday+suka minum nescafe susu
owh bila nak kurus ni!*tetibe lari tajuk lak.haha

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook