29 February 2012

Tempat main game@Tesco Puchong

hello blog,
sebelum shopping barang dapur
diorang nak singgah sini pulak
layankan je la


masuk2 je terus nak main kereta
*eh berangan tul diorang ni tau,dah la kaki tak sampai
ni mesti sebab dulu main game kete kat carrefour ni

ok jakun.sebab kena guna kad,pas tu scan
*tak pakai token macam selalu tu

try menembak pulak

hazeera ikut je abg dia buat ape

tengok tu encik adam g merokok kat luar
pas tu bukan nak jaga anak2,dia g tgk2 hp pulak

main kete pulak

main jugak

mama bagi main 2 game je

eh ape nama tempat ni ek?
pusat permainan kanak2 ke
ke pusat game
ntahlah..huhu

nota kaki:dulu2 aku takut nak masuk tmpt game ni,bising.huhu

2 comments:

fieda said...

bdk2 mmg seronok kalau dtg tempat gini..

mrs adam said...

tu la diorang tak bosan2 walaupun pergi tiap minggu.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook