14 February 2012

[Gambar]@KLIA

hello blog,
alamak dah kul 11,lum mula assignment ke2 ni.adoi
yela wat facial at home punya pasal la ni.huhu
owh tahun lepas dah g facial tiap bulan
tahun ni kita tukar angin
ke facial sekali sekala
wat facial kat umah.huhu
eh dah deal ngan encik adam kalau bulan tu tak g facial boleh g daiso
ok la tu.sebab lum puas g daiso tu.haha
emm..pasal facial at home,pasal daiso ,tu kita lain entry ye
hari ni mahu abiskan letak gambar klia ni
eh susah tul nak amik gambar anak2 aku ni.tak pernah duk diam,adoi
betul2 dah macam mamarazi dah aku ni nak amik gambar anak2 punya pasal
owh ni gambar sebelum munirah naik flight
next entry gambar selepas
ada banyak daa
eh terima je la yek.huhu

encik adam dari kejauhan,sedang tolak troli

hazeera *comot

munirah*sempat tgk kamera hp cap ayam aku ni

tengok tu diorang gerak sana gerak sini
*susah tau nak snap

lagi aksi anak2 tak duk diam

munirah ni tinggi tau
*sampai susah nak cari saiz seluar.hehe

 ok la smbung letak gambar next entry


nota kaki:masa selalu mencemburui kita.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook