29 February 2012

Gaya Haziq Bergambar

hello blog,
mari letak gambar-gambar


hazeera berdiri masa main jongkang-jongkit
*tengok la tu pakai suar pendek pun nk pakai tudung,tudung nak tu je.xnak pakai tudung lain

ada budak panjat tinggi kat tmn permainan ni,lepas tu haziq tanya
dia tanya kuat2 kat aku:macam mana dia nak turun?
ceh klaka gak soklan haziq tu,dah la satu tmn permainan dengar

ni la gaya haziq bergambar(tajuk entry ni)
*iaitu bergambar sambil menyengetkan kepala ke orang sebelah
**eh sape pulak yang ajar dia ni.mesti pakai tiru2 mama la ni.huhu

owh patah pun leh main gak.huhu

hazeera main blok abc.ni mmg fav dia ni


sekian cerita pendek,


nota kaki:asik2 kena bawa diorang g tmn permainan ,tp skrg mama bz.duk umah sudaa.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook