25 February 2012

Ajar anak window shopping?

hello blog,
ok hari ni berada di kampung.huhu
heaven ok
sebab anak2 aku tak la berkepit ngan aku je
diorang ada ramai mak sedara tuk layan diorang.haha
ok jom letak gambar anak2 aku

haziq dan hazeera tengok2 je
*sementara tunggu papa

tengok la hazeera tu asik nak pakai tudung yang sama saje!

reading before sleep

tengok!tudung yang sama!suh pakai yang lain tak nak

buat muka nsem.huhu

ok gambar no 1 saje ada kaitan ngan tajuk entry.haha
ajar anak window shopping
maksudnya bagi diorang tengok2 je tapi tak beli
eh ok kot..
setakat ni anak2 aku masih boleh dikawal
setakat g kedai mainan,diorang tengok2 je
tak mintak pun.haha
terer kan aku ajar anak aku.huhu
kalau g pasar,aku tengok2 tudung kat kedai tudung
haziq pun akan tengok2 mainan kat kedai mainan
dia akan cakap "haziq nak tengok2 je"
begitu juga kalau g pasaraya atau uptown
selalu tengok2 je..heeee
ok.tapi sebenarnya kat mainan kat kedai mainan tu kebanyakkannya anak aku dah ada
so sebelum diorang mintak aku akan cakap
"haziq dah ada kan mainan tu"
so..
selamat aku!huhu



nota kaki:aku yang suka beli barang anak2

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook