24 February 2012

Sesi makan buah kiwi

hello blog,
eh nak tahu tak haziq suka makan sayur
hazeera tak suka
adoi.susah jugak kalau suka makan sayur tak suka makan ayam ni
abis mana nak dpt protein haziq oi
ayam,daging,ikan dia tak berapa suka
sotong suka la skit2,udang suka kalau hazeera nak dia suka nak berebut je
tapi makannya tidak
emm..masa beli barang dapur boleh pulak dia mintak brocolli
strawberi,anggur n kiwi
eh tengok la benda2 yang dia nak semua unsur sayur n buah2an ye.huhu
buah kiwi tu mula2 aku kopek pas tu potong kecik2
dia makan sikit je.ceh
so esoknya aku malas nak kopek aku belah dua
bagi sudu sorang satu
sekali tengok diorang lagi suka makan macam ni.korek2 sendiri pakai sudu

muka haziq beria mkn kiwi pakai sudu
*tak ingat nape masa ni hazeera pakai tudung.sesaje kot

menyuap kiwi

emm..sedap.hantu buah

haziq ni tak suka makan nasi
dia suka makan vitamin,hari2 gaduh sbb dia nak mkn vitamin byk.adoi
dia buat vitamin macam gula2 gitu.haha
eh aku kan tak bagi anak2 aku mkn gula2,ada sekali tu dia nak gula2 mentos sebotol
aku tak belikan,tapi aku beli vitamin scott sebotol
vit c scott tu macam gula2 jugak
eh tapi harga vit 2x ganda harga mentos la.nasebla
tapi kan kadang2 encik adam break the rules tau!
dia belikan anak2 aku gula2 masa jaga diorang masa aku g kelas.mmg tul!
tapi aku dah ckp ngan dia la,siap dia kalau bg anak2 mkn gula2 lagi
eh tapi kan ada sorang la kalau bagi anak2 aku mkn gula2 aku tak leh marah
iaitu mak aku!haha
mak aku tu kadang2 dia bagi je anak2 aku mkn gula2,pas tu dia suh gosok gigi la
dia cakap ngan haziq rahsia
tapi haziq manalah tahu maksud rahsia tu,dia cakap ngan aku 'haziq ada rahsia tadi,haziq makan gula2'



nota kaki:aku tak bagi diorang mkn gula2 sbb haziq kalau ada sebotol mentos tu,dia nak mkn mentos je tak nak mkn nasi!

2 comments:

eiela said...

sedap tuh makan kiwi.

mrs adam said...

emm mmg sedap!masam2 manis.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook