XM

08 Februari 2012

Bermain Puzzle

hello blog,
wah wah dari pagi aku mengadap bahan2 ilmiah
huhu.untuk assignment la.
skrg mengadap blog kejap
membebel seorang diri.pas ni kena sambung wat assignment
lum buat ye,baru cari bahan.dah la ada data tak jumpa ,tak tahu cari.haha
dah msg lecturer dah,dia nak tolong carikan
wah baik tau lecturer aku ni
thank you puan
*eh macam la lecturer aku baca blog ni.huhu
haziq dan hazeera sila buat keje sendiri ye
mama nak wat assgnment
adoi dah sepah umah aku ni,mana taknya mesin kemas umah (tangan aku) berenti
kemas umah buat assgnment
sebab tu umah sepah
ah lantak la ye
owh ni gambar puzzle laki aku beli
zaman dulu2
tak ingat haziq dah lahir ke belum masa beli ni
sebab dia nak suh aku aktif gunakan otak
kan masa tu aku sakit
ntah ape2.so puzzle ni simpan je
sekarang haziq dah besar
bagi dia buat puzzle pulak
wah wah puzzle ni consider besar la utk budak umur haziq tu
so aku n laki aku kena tolong dia buat.adoi
pas tu tambah lagi puzzle angry bird dan upin ipin
semua pun besar,mama kena buat.adoi
selamat lepas tu aku jumpa puzzle kecik
gambar buah-buahan.hoorey
puzzle kecik leh haziq buat sendiri


ni puzzle sponge bob

owh aku ada terbaca *tak ingat kat mana
bermain puzzle bagus untuk anak2
so mari bagi diorang main puzzle
tak la kacau mama.haha
ok aku tak boleh ngadap blog lama2
mahu sambung analyse annual report
dan buat kira2
*harap2 senang!


nota kaki:la dah kul 5 ke.kejapnya petang!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook