22 February 2012

Batu Cincin Tomei

hello blog,
owh hari tu(bulan 1) sebelum haziq naik sekolah
aku gedix nak g ioi
tp pergi byk sebab ye
so aku kate ngan encik adam nak g bertiga biar la dia keje
balik naik bus
tibe2 dia ikut kitorang skali,siap beli kasut lagi.huhu
1)owh sebab utama ialah mahu pergi tomei
nak tahu tak cincin tunang ke nikah ek?sbb nikah aku dpt cincin n rantai
konon2 cincin tu cincin tunang la,tunang hari yang sama.haha
so kira cincin tunang la kan
cincin tomei itu batunya(ke batu permata?) tertanggal!
maybe di tmpt exam atau di kedai mamak depan jaya grocer tu!
adoi
alamak ntah2 mahal nak ganti batu baru
sori gambar cincin tiada ye.hehe
owh konon2 budget dalam Rm100 kot tukar batu
sebab ape aku kate/agak ganti batu cincin tu mahal sebab
cincin tanpa batu(orang panggil cincin belah rotan) dia lebih murah dari cincin dengan batu
beza dalam rm200 gitu(tahun 2007 ye)
so berjalan la kita ke tomei(dulu mmg beli cincin tu kat tomei ioi ni)
owh sekali tukar batu berharga....
:
:
:
:
:
:
RM15 saje!
haha.suke gile.ok duit lebih boleh beli cardigan kat jusco.huhu
2)owh anak2 dapat botol Bros sorang satu(sebab ke2 nak pergi ioi,nk cari botol air/cawan sedut,sebab nak berentikan botol haziq)
dan main merry go round
sebelum merry go round bukak,sementara tunggu cincin mama siap
minum dulu ye

haziq muka boring merry go round lum bukak

krushers kfc*sedap!

tapi hazeera tak suka krusher tu.dia suka pepsi
*selamat,dua-dua suka lain2 minuman so tak gaduh!huhu

minum saje di kfc sebab sebelum masuk ioi
dah makan di puchong intan
owh masa tukar batu tu aku tanya cina kedai tomei tu mcm mana bole tanggal batu cincin tu
dia kate memang kadang2 nasib tertanggal
tapi kadang2 nak tukar batu lain susah gile diorang nak tanggalkan
so kesimpulannya ialah batu cincin tu tertanggal sebab nasib!haha
eh jap aku check kat resit dia tulis zirconia ring


nota kaki:ape la tomei,batu cincin bole tanggal.huhu

2 comments:

fieda said...

alamak..mcmna boleh tercabut tu...dah nasib ye...hehehe

mrs adam said...

tahu xpe,mcm mana la boleh tercabut batu cincin tu,sgt sedih masa tercabut tu,naseb baik dah ganti.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook