24 February 2012

Mari Jalan-jalan

hello blog,
ewah2 haziq dan hazeera ni
kalau nak g mana2
diorang la nombor satu
siap
terus mandi tanpa disuruh,siap2 pakai baju
lepas tu suruh papa  n mama diorang bersiap
itulah anak2 aku
eh padahalnya bukan nak g jejalan mana pun
gambar hari ni nak g amik modul mama je pun.haha

percubaan aku nak amik gambar yang gagal

spec kena bawa,panas(kate haziq)

dah cun-cun,tetibe dia bukak tudung dan specnya
*eh hazeera ni mama nak amik gambar la

percubaan encik adam pulak nak amik gambar
*ni nmpk haziq

*ni nmpk hazeera


ok haziq ni jenis kuat ingatan
kalu kate nak g memana ,kalau kita tak pergi dia akan tanya
so cakap jika betul2 nak pergi ye,


nota kaki:alah diorang ni g tmn permainan pun dah suka.senang la jugak,bukan diorang ajak g sunway lagoon or genting pun.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook