23 February 2012

Mari Ke Sekolah

hello blog,
owh sekejap je haziq dah sekolah hampir 2 bulan untuk tahun ni
ni adalah gambar hari kedua g skola
owh haziq dah masuk skola sejak tahun lepas
so hari pertama skola 2012 adalah biasa2 saje
kasut dan beg yang sama
haziq akan tukar kasut dan beg kalau beg dan kasut tu dah koyak saje
bukan setiap awal tahun nak tukar baru
itu lebih baik.bukan kedekut,tapi kalau masih elok nak buat ape tukar baru kan?
ikut macam masa zaman aku dulu.heee
jom g skola

pakai kasut sendiri

owh cuma yang baru ialah
haziq pergi skola naik transport sendiri!
tapi bukan van/bas skola kuning
ia adalah transport persendirian sebulan rm65
naik kancil/iswara/innova/pesona
bergantung kpd orang tu.heee
eh tapi haziq buat macam kete sendiri,dia nak duduk depan je
ape daa.lawan tauke tul.sebab anak orang tu yang kena duk blakang pulak
owh aku tahu pasal transport tu daripada flyers di peti surat
so setiap tengahari mama n hazeera akan tunggu haziq balik skola
jgn lupa pakai sunblock <-------ayat gedix.haha


nota kaki:tiap kali tengahi mama n hazeera tak sabar tunggu haziq balik.ntahla itulah perasaan aku.heee

2 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sgt independent la Adam...
my Alya sy yg tlg pakaikn stokin, kasut..
heheh, kes nk cpt punyer psl..
kalo arapkan die..
alamak tetiap ariler punchkad merah..;-p

mrs adam said...

ala haziq ni bukan independent sgt,depend pd waktu jugak.kalau dia tak de mood mmg mak dia jugak kena buatkan.hee
ha lagi satu kalau dah terlambat mmg saya buatkan semua.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook