XM

28 Februari 2012

Hazeera nak dapat adik

hello blog,
ok2 tajuk entry tu saje bikin gempak saje.haha
dapat adik sedara ye
adik sedara a.k.a sepupu.lalalala
eh consider adik la jugak kan.
wei tak sabar nak dpt anak sedara ni
dah lama tak gomol2 baby.heee
nak baby sendiri lama lagi pulak.huhu
eh aku nak suh hazeera berenti menetek ni,susah tul
kalau tak dapat bf dia meroyan macam dtg bulan.adoi
so slow2 aku cakap hazeera nak dpt adik
anak mak uda,so hazeera dah besar tak boleh menetek
harap2 pas ni dia faham la
kena cakap smpi 200x baru masuk kot
sbb dr fazilah kamsah kate nak nasihat anak kena berulang2 smpi 200x
aku baru cakap 10kali kot.so sila sabar.tak pe target nak berenti pada 28mei2012
ok la tu ada masa lagi
owh jom kita letak gambar bakal kakak hazeera ni.heee

aku suh panjat tu,dia tak berani lagi

abg haziq nak main gelongsor kot

bola buat pegang je
*eh laki aku ni makin vuncit.huhu

ok.sekarang nk pnjt tangga

nak main ABC plak


sekian cerita,


nota kaki:diorang ni tak boring2 g tmn permainan.adoi

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook