XM

03 Februari 2012

LCD Cleaner RM5 je

hello blog,
owh ni bukan iklan
ni sesaje nak letak
best jugak pembersih LCD ni
adik aku punya,masa balik kampung aku guna bersihkan netbook aku
bersih je
beza ngan guna pureen baby wipes.haha
sila jgn gelak aku bersihkan screen laptop/netbook guna baby wipes.haha
eh nak beli ni tapi tak tahu nak beli kat mana
yang tahu ada jual kat bahau
ntah ape2
mana la ada masa check kat kedai2 computer satu-satu
ngan anak2 lagi
so tunggu la adik aku belikan

best tau ni

ape2 pun aku nak pembersih lcd ni
wei sarah jangan lupa belikan akak tau,

nota kaki:mana nak beli ni kat puchong?

4 ulasan:

AnneRaini berkata...

saya lagilah tak pernah bersihkanpon lcd laptop...berhabuk..lap dgn kain jek..hihi

mrs adam berkata...

saya bersihkan bila sempat je,kadang2 encik suami siap tegur suh bersihkan lcd laptop.haha

fieda berkata...

hehehe..kak fieda mmg guna pembersih lcd..dapat sekali masa beli laptop ni..

mrs adam berkata...

owh best kan dapat free masa beli laptop,saya dpt free speaker,cool fan n mouse je.xde pun pembersih lcd.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook