27 February 2012

Haziq takut kalah

hello blog,
haziq ni kan memang tul
kan mak ndak dia belikan bola angry bird
pas tu kalau main bola nak menang je
ngan pak udanya ,dia asik dpt penalti je la
nak bagi dia diam nangis
ni pulak kisah dia main bola ngan papa dia
pagi2 beria nak bawa bola g taman permainan


ok.mula2 nak main gayut2 ni kejap.tapi penakut la pulak

papa dah sedia nak main bola ngan haziq
*nak bagi training la konon.eh laki aku ni dulu wakil negeri*sek men iaitu 20 tahun lepas ye

aksi bermain bola
*kejap je main

pas tu dia tak nak main ngan papa dia
*dia letak bola kat tepi.aku tanya nape haziq tak nak main,haziq takut kalah eh
dia jawab:a'ah haziq takut kalah.
*ntah ape2 anak aku ni.adoi

sambung main panjat2 pulak

ok kat tmn permainan boleh la bagi dia panjat2
sebab kat umah sibuk nk pnjat tangga katil n grill pintu kan
so lepas ni aku cakap tak payah bawa bola keluar
sebab tak nak main pun


nota kaki:kadang2 aku jadi mangsa kena main bola ngan dia

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook