XM

26 Februari 2012

Kepala Thomas n Friend Bertukar Angry Bird

hello blog,
ha ni cite beberapa hari selepas haziq naik skola
biasa la aku update lmbt,ikut turutan
setakat ni baru gambar2 januari ye
gambar2 febuari akan dicerita pada mac sbb skrg pun dah akhir feb gambar jan lum siap cerita
eh tak kisahla
yang penting aku nak tulis entry blog pasal cerita ceriti aku
so ape2 hal leh rujuk kemuadian hari
tak kisah la lambat ke cepat ke
ayat berterabur ke
ade org bace ke
eh suda mengarut daa
ok ni ceritanya

kepala thomas n fren dah bertukar jadi kepala angry bird


ok ia jadi cerita sebab sticker tu bukan haziq punya!
aku rasa(ulang aku rasa ye) haziq ni buli kawan dia
dia amik sticker angry bird kwn dia pas tu tmpl kat beg dia
eh sabo je la aku!
aku tahu haziq ni agak 'senior',ye la sbb dia dah masuk skola sejak tahun lepas kan
pulak tu aku pernah hantar dia(sbb bgn lambat,tak naik transport),ada budak baru nangis
si haziq ni relax je masuk kelas
konon2 la dia tak nangis!eh padahal masa dulu dia baru masuk skola pun nangis jugak.haha
tapi haziq ni sian.minggu pertama dahi bertanda skit jatuh kat tmn permainan skola
minggu kedua ibu jari kaki bengkak ada darah beku lagi sbb kawan dia tersepitkan kat pintu
aku pun tak nak la salahkan sesiapa
cuma cakap ngan haziq lain kali hati2
so minggu ketiga la yang dia bawa beg thomas berkepala angry bird ni!haha
eh tapi beberapa hari lepas tu dia tanggal kan,koyak n buang je sticker tu
yela pas nmpk sticker kat beg dia aku tak de la nak suh dia pulangkan
sbb kalau pulangkan pun no point
sticker tu akan koyak jika tanggalkan
cuma aku ckp ngan haziq
'eh bapak kawan haziq tak marah ke haziq amik sticekr angry bird anak dia'
hehe.eh kalau korang marah tak sticker anak kena amik?
kalau aku tak marah,sbb salah anak aku bw sticker g skola
kalu tak nak kena amik jgn bawa g skola.heee
sekian cerita sticker,


nota kaki:naseb baik setakat ni baru 1 je anak aku 'buli' kwn.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook