XM

11 Januari 2013

Troli Kanak-Kanak @ Tesco

hello blog,
kat tesco ni kan aku dah lama tgk ada troli bedak kecik ni
even masa kat tesco lama pon dah pernah nampak
tapi aku tak penah la bagi haziq main
yela sebab masa tu dia kecik lagi
lagipon nak beli barang dapur cepat2
encik adam tu ak suka berlama2 kat tesco
beli2 dan balik je
hurmm
kali ni lepak2 tesco ngan adik aku
haha,kitorang berlama2,beli barang
dan check segala mak nenek harga
sesaje.huhu
so bagi ler anak aku berdua ni main troli ni.huhu

hazeera beli ape tu

haziq eksited dpt main troli

ha kan betul dorang suka gile

dah dah jom beli barang

alkisah masa aku sibuk beli iron steamer
nak test la iron tu
si haziq ilang.haha
aku pon tak perasan ilang
tetibe je adik aku kate dia hilang dan dah dijumpai semula kat customer services
dorang announce.adik aku yang dgr
aku mana tahu ape2
yang aku tahu haziq ada je.haha
lepas tu troli haziq n barang2 dia pon dah tak de
cis terpaksa cari balik barang2 tu tau
haziq haziq macam2 la kamu ni

 

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

amboi leka shopping smpi ank hilang pun xperasan yer..hehe

mrs adam berkata...

anne,
haha tahu xpe.naseb baik jumpa.kalau tak jumpa,ish mintak dijauhkan.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook