12 January 2013

Perpustakaan Raja Tun Uda

hello blog,
wah aku dah lama ajak encik adam g perpustakaan baru ni tau
aku panggil ni perpustakaan pkr buat.haha
tak kisah la sape yang buat
asalkan rakyat dapat gunakan dia sudah.huhu
so haruslah amik gambar kawasan sekitar kan

haziq n hazeera tgh tgu papa parking

lobi

dinding

kerja rutin ibu--->snap gambar anak

sudut kreatif,tempat kanak-kanak

mesin pulangkan buku kot
maaf aku kurang pasti,haha.pakai snap je gambar

tasik yang ada itik ke angsa 

sana tu cafe yang mahal

pemandangan sekitar

pokok pon nak snap


owh aku hanya masuk dewan tempat konvo smart soleh tu je
yang lain2 aku tak masuk pon
eh aku rasa tak boleh la nak masuk perpustakaan ni
sebab kanak2 kat bawah je
so kalau aku pergi pon boleh g tempat kanak2 je la
abis kalau aku naik sape nak jaga haziq n hazeera kan
emm tak kisahla
yang penting dah dapat pergi sini.
hehehe
 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook