XM

07 Januari 2013

Tesco Baru @ Bukit Puchong

hello blog,
seperti biasa cerita november 2012 muncul di tahun 2013
ada aku kesah.haha
tesco baru dah dibuka!
lebih dekat dengan rumah
vavava dolu2 kawasan belakang ni hanya jalan mati
sekarang siap ada Asia  Water Sport Village,carrefour n tesco lagi
alkisah hari kedua pembukaan kitorang pergi,mak oi ramai gile org
tapi lepas tu dah ok dah,kembali normal
owh mari letak ape yang dibuat di tesco baru ini
iaitu makan!
hooyeh.bagus,patutla makin gemuk!huhu
owh setelah dicuba beberapa kali
selamat!foodcourt tesco puchong yang baru ni ok!
tak la teruk macam foodcourt tesco puchong yang lama!


ada sizzling mee

ada haziq yang tak nak pandang kamera

ada hazeera yang tak suka pearl dalam chatime tu

menu encik adam

siakap grill ngan udang rm6.90 ke rm6.50 ek
murah je compare harga menu yang sama kat foodcourt mv

menu aku
nasi goreng pataya special
*ada kuah paprik atasnya
-sedap tapi nasi macam sikit je utk perut aku yang besar ni.haha.dan pedas sgt
i tak biasa pedas sgt,org kampung tekak omputih katekan.haha


owh nak cite,alkisah aku lom solat masa masuk tesco tu mak cik rela jaga parking tu kate xde surau
aku dah pelik,sekali masuk2 ternampak signboard surau
sebenarnya ada je ye!hampeh punya mak cik rela,bagi maklumat salah!
sekian cerita,

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook