XM

09 Januari 2013

Giant @ Bandar Puteri Puchong

hello blog,
alkisah aku dah lama gile tak masuk ini giant
rasanya last masuk tahun 2009.haha
pas tu mmg tak g sini
tapi sejak keje area sini dah pergi sini hari2.haha!
aku sebenarnya pelik
yela tesco lagi murah dari giant,so aku mmg suka g tesco
aku pelik sape yang g giant.haha
rupa2nya baru ku tahu
orang2 yang keje area sini selalu g giant.haha
patutla giant bandar puteri ni masih bertahan
wei nak tahu aku dah beli berhelai-helai baju kat giant ni
sebab clearance sales!giler best.haha
meh aku tulis kedai ape ada dalam giant cenonet ni
*Bata
*TCRS
*Subway
*KFC
*Pizza Hut
*Hush Puppies
*Guardian
*Audrey
*Tomei
*owh maafkan aku ,ingatkan ingat semua,rupanya tidak.haha
tu aku senaraikan yang glamer2 je,ada gak kedai barangan sukan,kedai buku,kedai buat name card,kedai ja,hp,ish panjag berjela dah ni.haha
emm ada pejabat pos jugak dalam ni
dah jom layan gambar

@giant

haziq tgh tunggu mak ndak solat masa ni

hazeera

ape yang barang yang dibeli tu yek

setiap hari balik keje bawa barang shopping
sampai jiran aku pon tak tahu aku dah keje.haha
dia ingat aku balik shopping
lalala :p
wei selamat kat giant ni byk kedai2 yang aku suka
buatnya kedai tak best macam kat bangunan hijau puchong perdana tu,abis aku.haha

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

wah fieda dah keje ye...keje apa?

mrs adam berkata...

anne,
a'ah baru je keje,anak2 dah besar leh la keje,keje kat audit firm je

Related Posts with Thumbnails

Photobook