XM

29 Januari 2013

Ape yang best sangat Chatime ni?

hello blog,
ntah ape yang best chatime ni
sampai aku pon ter'cuba'.huhu
mula2 rasa kwn aku beli sedap!
kwn aku tu beli hawaii fruit tea,first time rasa tu peh mmg sedap
tu la terpengaruh tu
so jom cube beli
tapi aku terbeli yang tak sedap!adoi


aku saja cuba hentam je pilih agak2
Classic Hazelnut Lette konon!nama beria,padahal rasa mcm teh ais je.adoi!menyesal beli ni
jgn beli ni lagi!



ha ni baru beli,boleh beli lagi ni.aku suka ni!
Hawaii Fruit Tea

alkisah opis aku dekat ngan chatime ni!
lepas tu kat tesco bkt puchong pon ada chatime
peh mana tak asik terasa nak beli je
eh tapi pekerja chatime tesco bukit puchong tak mesra pelanggan
ish tu la yg menyebabkan aku tak g beli .haha
owhtapi aku suka hawaii fruit tea tu je
yang lain aku tak tahu swdap ke tak
hazelnut lette jgn beli
menu full chatime ada kat fb dia,ni linknya
sekian cerita kejakunan chatime,


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook