XM

17 Januari 2013

Frame Gambar RM2 vs RM5

hello blog,
jom tepek gambar seterusnya


dalam goodie bag konvo smart soleh tu ada gambar dorang
*hazeera awat muka serius semacam

haziq senyum,tapi mcm senyum buat2.haha

gambar skola
*ish amik gambar kena bayar rm30 seorang ye.hohoho
amik gambar 2 keping tu je,dah la tak dapat softcopy.ish.rasa nak mintak je softcopy,nt la bile jumpa owner smart soleh puchong tu aku nak try tanya la pasal softcopy gambar ni

jom framekan,ni frame daiso rm5

ni frame ecoshop rm2,ish lepas beli kat daiso baru jumpa kat ecoshop ni ha.cantik je walaupon rm2.suke2!

ni frame daiso gak
ni saiz besar skit,aku tgk kat ecoshop tak de frame saiz ni


gambar lain lak,lunch @ TCRS lagi.ish2
*eh mcm comel je aku dari tepi,encik adam snap.haha
**sila muntah

kat tepi tcrs giant bandar puteri ni ada kedai jual mainan2,n perhiasan,ala kedai jual barang2 made in china
*ada jual t-shirt gangnam style,haziq tgh usha tu,dia kate dia nak t-shirt gangnam style,aku tak bagi,dia kate kawan dia sape ntah nape pompuan bole,nape dia tak bole.sabo je la kan aku dgr.haha

hazeera nape tutup muka ha



sekian,
 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook