XM

10 Januari 2013

The Chicken Rice Shop @ Giant Bandar Puteri

hello blog,
ha ni lagi satu
dah lama tak makan TCRS ni
yela semenjak tahu masak nasi ayam sendiri
aku tak makan kat sini.haha
last makan masa pregnantkan haziq
gile lama tak masuk sini
alkisah masa g PD hari tu kan nak masuk tcrs ni,tp tak jadi
so jom lunch!
wei tcrs weekdays lunch ada set murah.haha!

kejakunan melanda sebab dah lama tak pergi
*skrg pergi setiap minggu.haha

aku try la ni,cis voucher yang tak best!rm5 utk nasi ayam tanpa air,boleh guna weekdays je,sgt tak berbaloi ok,Rate Us konon!
*sebab ape aku kate tak berbaloi,sebab set lunch weekdays rm6.90 dengan air,so dia kate dia bagi voucher tu rm5 tanpa air,so sgt la tak berbaloi kan,betul tak?voucher rm5 tu dapat setalah kita bg feedback kat website dia tu,pas tu kena bagi no resit,pas tu print voucher sendiri.

healthy set ada nasi ayam dan termasuk 2 lauk ni,rm10.90

kalau nasi ayam dan soft drink rm6.90
*murah je kot,sama harga ngan air campur kedai mamak ngan air(entah2 kedai mamakl agi mahal.haha)

aik hari lain dapat kertas tanda kuning tu plak.heee


wei setelah 5 tahun tak makan tcrs
terus aku suka makan
dan makan setiap minggu.haha
ish abis program diet aku tau
patutla zaila suka benor makan tcrs ni.hehe



 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook