11 January 2013

Selamat Pengantin Baru Aishah dan Zamri

hello blog,
hohohoi
kawan aku dah kawen 11 nov tahun lepas
harap maaf la yer entry kuar tahun ni.hihi
xpe2 masih sempat abadikan perkahwinan aishah dalam blog ni.huhu
selamat penagntin baru aishah!
aishah ni dulu sekelas ngan aku kat matrik melaka
sekelas ,pas seblok plak tu
aku selalu ingat aishah ngan  fashya selalu dtg bilik aku pepagi
nak ajak g kelas sesama
tapi aku lambat siap,dorang membebel.haha
ish pas tu aku suruh dorang g dulu.haha

aishah makin berisi skit,skit je.ok la tu.x kurus sgt

selamat pengantin baru!
2 bulan kawen masih baru kan.huhu

wei dorang bercinta berkawan 10 tahun kot
*aku agak la,sebab kalau tak salah aku masa kat matrik lagi aishah mmg kwn ngan laki dia ni
*dorang sama skola

jom2 snap gambar hantaran jap

telekung,beg n buah

peh nikon!

sirih junjung n coklat

haziq tgh cari mana gambar dia

hazeera tgh tgk org bergambar

dewan anggerik,kelab golf bangi


haziq menikmati red velvet

pergi ngan adik aku

cis mcm mana nak diet ni,nmpk makanan je amik semua jenis,byk lak tu.adoi

xpe la sekali sekala mkn kenduri kawen*ayat sedapkan hati.haha
ingatkan fashya datang
rupanya dia datang yang belah johor punya
sekian cerita kawen aishah,

 

4 comments:

AnneRaini said...

takpe sekali sekala melantak nasi kenduri..bukan ari2 org kenduri ye dak..heheh

Rosidah Binti Muhamad said...

bestnyer..lama tak mkn nasi minyak. pastu ada kek velvet lg..tahniah yer buat pasangan pgantin.

mrs adam said...

anne,
saya ni kontrol mkn pon gemuk!tensen.huhu

mrs adam said...

rosidah,
a'ah mmg best kek velvet tu!hihi

Related Posts with Thumbnails

Photobook