01 January 2013

Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan

hello blog,
hooyeh dah sampai
owh dalam 2 jam je dah sampai
emm..tak la jauh sgt kan
sebab balik kampung palong timur tu 3 jam
so sebab tu aku rasa 2 jam tak jauh sgt.hehe

pintu masuk harus amik gambar

wei awalnya kitorang sampai
*wei aku mmg suka awal2,tak suka berebut kalau ada ramai orang,baik kita sampai awal,lagi senang

hai suka bebenor anak2 aku ni

bergambar ngan 3 ekor gajah warna warni jap.hehe

selamat datang

bacalah sendiri

ha kitorang kete 1st smpai tau.lalala

so haziq hazeera boleh wat macam rumah sendiri.haha

ape ni

haziq tgk gambar gajah

harus snap gambar,blogger katekan.haha

hai pak cik,pak cik tergelak dgr haziq n hazeera tak sabar nak jumpa gajah

dorang punya pas lekat kat belakang.hihi

nmpk tak muka hazeera yang sgt eksited tu

jom masuk

owh dalamnya ni macam muzium gajah

Gajah:Kasar Namum Sensitif,muka haziq tengah blur,ish mana gajah ni,aku nampak gambar2 gajah je ni...

kitorang baca sikit2 je,balik lepas tgk gajah betul baru kitorang explore semua kat muzium gajah ni

entry seterusnya esok ptg,

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook